Συχνές Ερωτήσεις

Επιβαρύνομαι με ΦΠΑ;
Όλες οι παραγγελίες επιβαρύνονται με ΦΠΑ ο οποίος συμπεριλαμβάνεται στην τιμή όλων των προϊόντων που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα μας.

Μπορώ να παραγγείλω μέσω τηλεφώνου;
Για την δική σας ασφάλεια όλες οι παραγγελίες πραγματοποιούνται μόνο μέσα από το οργανωμένο και ασφαλές περιβάλλον του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών είναι στην διάθεσή σας από Δευτέρα έως και Παρασκευή 9:00-17:00 να σας βοηθήσει σε τυχών απορίες καταχώρησης της παραγγελίας σας.

Υπάρχει έντυπος κατάλογος προϊόντων;
Μπορείτε να επισκεφθείτε στην ιστοσελίδα μας όλους τους καταλόγους μας και να τους κατεβάσετε στον υπολογιστή σας.

Πως ενημερώνομαι για την διαθεσιμότητα των προϊόντων;
Το μεγαλύτερο μέρος των προϊόντων μας είναι άμεσα διαθέσιμο και διαρκώς προσπαθούμε να ελαχιστοποιούμε περιοδικές ελλείψεις. Με την ηλεκτρονική αποστολή της παραγγελίας σας λαμβάνετε εντός 48 ωρών e-mail που σας ενημερώνει με ακρίβεια για την διαθεσιμότητα των προϊόντων που παραγγείλατε. Επίσης μπορείτε με την φόρμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου να μας στείλετε τους κωδικούς των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν και εντός 48 ωρών θα λάβετε ενημέρωση για την διαθεσιμότητά τους. Επιπλέον το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών (210 3426206) βρίσκεται στην διάθεσή σας καθημερινά από Δευτέρα έως και Παρασκευή 9:00-17:00 για σας βοηθήσει σε οποιαδήποτε απορία σας.

Ποιος είναι ο χρόνος προετοιμασίας της παραγγελίας μου;
Ο χρόνος προετοιμασίας των παραγγελιών για όλα τα προϊόντα, εφόσον βρίσκονται σε διαθεσιμότητα, είναι από 4 έως 6 εργάσιμες ημέρες.

Θα παραλάβω με e-mail επιβεβαίωση της παραγγελίας μου;
Θα λάβετε ένα e-mail επιβεβαίωσης αμέσως μόλις στείλετε την παραγγελία σας. Παρακαλούμε μελετήστε προσεκτικά όλα τα δεδομένα της παραγγελίας σας και επικοινωνήστε άμεσα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στην περίπτωση που επιθυμείτε να κάνετε οποιαδήποτε αλλαγή. Το e-mail επιβεβαίωσης παραγγελίας αποστέλλεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει.

Επιστροφές / Αλλαγές
Για λόγους υγειηνής τα εσώρουχα και τα είδη που ερχονται σε επαφή με ευαίσθητες περιοχές δεν επιστρέφονται. Για τα υπολοιπα προιόντα έχετε το δικαίωμα να τα επιστρέψετε εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Τροποι αλλαγής
1. Αλλαγή με άλλο προϊόν: Στέλνετε το προϊόν που θέλετε να αλλάξετε με εταιρεία courier της επιλογής σας ή το επιστρέφετε στην διευθυνση της εταιρείας. Μόλις λάβουμε το δέμα και γίνει ο απαραίτητος έλεγχος σας στέλνουμε το νέο προιόν πληρώνοντας εσείς τη διαφορά εάν υπάρχει.

Σημαντικό: Επιστροφές και αλλαγές ΔΕΝ γίνονται δεκτές στα εσώρουχα και στα τυχόν εκπτωτικά προϊόντα

2. Επιστροφή χρημάτων (Επιβαρύνεστε τα έξοδα επιστροφής): Στέλνετε το προϊόν με εταιρεία COURIER της επιλογής σας και χρέωση δική σας πίσω. Η κατάθεση των χρημάτων γίνεται μέσα στις επόμενες 14 εργάσιμες ημέρες. Η επιστροφή αφορά μόνο το ποσό χρέωσης του προιόντος και όχι τα έξοδα αντικαταβολής.

Διακριτική συσκευασία:
Όλες οι παραγγελίες σας αποστέλλονται με διακριτική συσκευασία και δεν γίνεται καμία αναφορά στο περιεχόμενο.

Στο δέμα που θα παραλάβετε δεν αναγράφεται πουθενά η επωνυμία Sexy Party .

Η διάρκεια παράδοσης προϊόντων είναι 10 - 12 εργάσιμες ημέρες (στις δυσπρόσιτες περιοχές ενδέχεται να καθυστερεί 1 έως 2 ημέρες παραπάνω).

Οι αποστολές των παραγγελιών πραγματοποιούνται καθημερινά, εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.

Μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;

Το sexyparty φροντίζει η ποιότητα των προϊόντων του είναι εγγυημένη και αυτό ξεκινάει από τη συνεργασία μας με τους προμηθευτές μας και διαπερνά όλη τη λειτουργία της εταιρείας. Αν παρόλα αυτά φτάσει στα χέρια σας ένα ελαττωματικό προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία με δύο τρόπους:

α) Με e-mail στο info@sexyparty.gr Αυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα προστατεύεται από spam bots, θα πρέπει να έχετε ενεργοποιημένη τη Javascript για να το δείτε

β) Τηλεφωνικά στο 210 3426206 μεταξύ 10.00 πμ. και 17:00 μμ.

Αναφέρετε στους συνεργάτες μας το όνομα σας, την ημερομηνία παραγγελίας και το πρόβλημα που παρουσιάστηκε και εκείνοι είναι πάντα στη διάθεση σας να σας βοηθήσουν.

Αν το προϊόν είναι ελαττωματικό τότε βέβαια είμαστε υποχρεωμένοι να το αντικαταστήσουμε στέλνοντάς σας ένα καινούριο, με δικά μας τα έξοδα αποστολής

Σε περίπτωση που το μέγεθος που επιλέξατε δεν είναι το σωστό για εσάς, μπορείτε να ζητήσετε την αντικατάσταση του με άλλο μέγεθος την επόμενη ημέρα από την παραλαβή του ρούχου σας.